O programu

Općenito

Poslovni sustav „Luceed“ obuhvaća i ujedinjuje sve funkcije poslovanja. Namjenjen je korisnicima koji žele u potpunosti iskoristiti mogućnosti suvremene tehnologije, te time utjecati na brži i stabilniji rast i razvoj uz smanjenje troškova pposlovanja . Omogućuje povezivanje svih djelova poduzeća u jednu cjelinu.

Osim što zadovoljava potrebne zakonske kriterije, neke od karakteristika “Luceeda” su:

  • neograničen unos podataka, po principu “jedan unos za sve pozicije”
  • povezanost i praćenje dislociraih poslovih jedinica (on-line ili sinhronizacijom podataka)
  • kreiranje velikog broja izvješća i analiza uz samostalno definiranje izgleda i sadržaja istih
  • automatika kod kreiranja i slanja datoteka za izvještavanje
  • izrada izvješća za potrebe B2B portala
  • mogućnost kreiranja različitih cijena po poslovnim jedinicama (centralno i u poslovnici)
  • prodajne akcije na više razina
      • robna marka
      • artikl/grupa artikala
      • partner
      • poslovna jedinica
      • period, dan, sat i minuta u danu
  • mogućnost povezivanja sa Data Warehouse sustavima
  • omogućen import cjenika od dobavljača
  • kvalitetan izvještajni sustav (stanju zalihe, analize prodaje, potraživanja)
  • podržan WMS
  • mogućnost rada pomoću ručnih terminala
  • jednostavan ispis svih vrsta naljepnica iz programa (cijene, deklaracije, barcode-a)
  • jednostavna integracija novih radnih stanica i korisnika u sustav
  • komunikacija sa informacijskim sustavima dobavljača tehničke robe
      • RecroNET
      • M-San
      • Microline
      • Asbis
  • omogućena komunikacija pomoću EDI formata koristeći
      • Panteon
      • OptimIT (za Infinite)
      • Megatrend Redok
  • integriran sa inforamcijskim sustavom dostavne službe Oversees i Trast
  • omogućeno praćenje članova kroz Loyalty program


  • Funkcionalnost


    Prodaja robe

    Sustav podržava nekoliko načina funkcioniranja prodaje:

    • maloprodaja
    • veleprodaja
    • maloprodaja iz veleprodaje
    • veleprodaja iz maloprodaje

    Neke od osnovnih mogućnosti:

    • neograničen broj unosa
    • neograničen broja načina plaćanja
    • izdavanje R1-računa u maloprodaji
    • izdavanje veleprodajnih računa u maloprodaji
    • izdavanje i naplata robe prema ugovorenim komercijalnim uvjetima s kupcima
    • prodajne akcije na razini:
        • kupca/grupe kupaca
        • artikla/grupe artikala
        • perioda, dana u tjednu, sata u danu („happy hour“)
    • praćenje vjernostii članova pomoću Loyalty sustava
        • identifikacija člana na više načina (bar code, magnetne kartice, ime i prezime..)
        • evidencija kupljene robe
        • definiranje načina skupljanja bodova (po artiklu, grupi, iznosu kupnje,...)
        • definiranje opcija iskorištavanja bodova kroz rabate, artkle,...
        • definiranje rođendanskog popusta za članove
        • izvještavanje za potrebe daljnjih akcija
        • integracija Loyalty-a sa sustavom za slanje newslettera (email, sms)
        • profiliranje članova po atributima korisnika (dob, spol, mjesto stanovanja...)
        • profiliranje članova prema kupnji (grupe proizvoda, proizvodi, veliki, mali...)
        • mogućnost definiranja neograničenog broja scenarija i upitnika te njihova analiza

    Robno poslovanje

    • u potpunosti je podržan rad s ručnim terminalima
        • predprijem, prijem, otprema, pozicioniranje, naručivanje, inventura...
    • WMS kao opcija u Luceedu
    • mogućnost definiranja neograničenog broja skladišta (distribucijsko, centralno, skladište otpisa, komisijsko skladište....)
    • kvalitetno obrađen izvještanji sustav stanju robe po:
        • svakom nivou specifikacije artikla (grupe/nadgrupe - neograničen broj razina)
        • robnoj marki
        • skladištu/vrsti skladišta
        • po pozicijama (u slučaju korištenja Luceed - WMS-a)
        • poslovnoj jedinici

    • Luceed u svakom trenutku omogućava uvid u stanje zalihe po:

      • maloprodajnim cijenama
      • prosječnim nabavnim cijenama
      • veleprodajnim cijenama
      • starosnoj strukturi zalihe
      • serijskim i LOT brojevima

      Neka ograničenja:

      • prodaja robe koje nema na zalihi – Luceed dozvoljava „podaju u minus“ ovisno o administracijskim pravima djelatnika
      • ograničenje kreiranja dokumenata - ovisno o administracijskim pravima djelatnika
      • uvid u nabavne cijene robe - ovisno o administracijskim pravima djelatnika
      • praćenje tijeka dokumentacije

      Naručivanje robe

      Omogućeno je nekoliko procesa naručivanja robe

      • ručno kreiranje narudžbi (na računalu ili ručnom terminalu)
      • automatsko kreiranje preporuka narudžbi uz ručnu korekciju
      • u potpunosti automatiziran sustav naručivanja robe (interno i od dobavljača)
      • razbijanje jedne narudžbe na više dobavljača

      Kod autopreporuke narudžbe sustav kontrolira:

      • minimalne, maksimalne i preporučene količine na zalihi
      • promet artikla/grupe artikala u periodu
      • životni ciklus artikla
      • koeficjent prometa prethodne godine
      • da li je artikl bio u „out of stock“-u
      • evidencija upita o proizvodu

      Omogućena je direktna komunikacija sa informacijskim sustavima glavnih dobavljača tehničke robe i to:

      • RecroNET
      • M-San
      • Microline
      • Asbis

      Podržane su opcije:

      • export narudžbe u sustav dobavljača
      • import potvrde narudžbe u Luceed koristeći on-line servise ili iz datoteke od dobavljača
      • direktni uvid u stanje/raspoloživot artikla kod dobavljača
      • automatski upis novih artikala evidentiranih kod dobavljača
      • import cjenika dobavljača

      Isti princip moguć je sa svim dobavljačima koji imaju mogućnost prepoznavanja EDI formata zapisa ili sami omoguće integraciju Luceeda u vlastiti sustav.

      Sustav podržava opcije „dokument iz dokumenta“. Sukladno tome, omogućena je jendostavna izrada kalkulacija prema dokumentu narudžbe/potvrde narudžbe koja sadrži sve kalkulativne elemente.


      Računovodstvo i financije

      Omogućena je cjelokupna podrškaka za financijsko poslovanje članica grupacije:

      • analitika mjesta i nositelja torška, kupaca i dobavljača
      • financijska izvješća (zakonom propisana i neograničen broj prema vlastitim zahtjevima)
      • podržani su e-servisi (e-regos, e-fina e-pdv, kreiranje naloga za internet bankarstvo, učitavanje izvoda s interet bankarstva)
      • obračun i isplata plaća i doprinosa iz programa
      • osnovna sredstva

      Izvještavanje o prodaji

      Sustav omogućava export svih podataka za potrebe internog i externog izvještavanja. Navedeno omogućuje integraciju sa vlastitim sustavima izvještavanja.

      Osim mogućnosti exporta podataka , program omogućuje kvalitetno izvještavanje za sve razine upravljanja poduzećem:

      • analiza prodaje po
          • poslovnim jedninicama, smjenama, djelatnicima, regijama, grupama regija
          • godinama, kvartalima, mjesecima, tjednima, danima u tjednu, satima
          • artiklima, grupama artikla, robnim markama, kupcima, dobavljačima
          • načinima plaćanja, poreznim tarifama, ambalažnim naknadama
          • skladištima, vrstama skladišta

      • analiza nenaplaćenih potraživanja

      • Sva izvješća mogu se exportati u forme za web, Excel, kreirati pivot tablice, slati na mailove, fax-eve u predefiniranim terminima. Navedene analize prikazuju točnu komadnu evidenciju prodane robe po dobavljaču radi plaćanja robe dobavljaču i izvještavanja, nakon prodaje.

        Radi veće konkurentnosti na tržištu, sustav omogućuje import cjenika konkurencije te jednostavnu usporedbu maloprodajnih i veleprodajnih cijena.


        Sigurnost podataka


        Posebno je posvećena pozornost sigurnoj pohrani podataka. Sukladno tome omogućeno je nekolio načina pohrane zaštitnih kopija baze podataka i to:

        • unutar svake poslovnice (jedna ili više lokacija)
        • na izdvojene lokacije
        • na servera poduzeća Tomsoft d.o.o.

        Svaka od navedenih opcija kreira se na definirane lokacije:

        • kao zaštitne kopije baze podataka (postoji vremenski raskorak)
        • postupkom replikacije (u realnom vremenu)

        Dodatnu sigurnost pruža opcija razmjene podataka. Prilikom razmjene podataka, program razmjenjuje sve promjene evidentirane u bazi i kreira identične baze podataka na ostalim lokacijama. Sukladno tome, baze u različitim poslovnim jedinicama osiguravaju dodatnu sigurnost u slučaju havarije na serverima jedne od poslovnica. Takve baze mogu poslužiti kao backup.


        Specifikacija i tehnički preduvjeti


        Program Luceed aplikacija je razvijena u programskom jeziku Delphy na MySQL bazi podataka. Baza podataka omogućuje stabilnost informacijskog sustava te garantira nesmetani rad velikog broja korisnika. Luceed podržava Windows platformu i to 98, 2000, XP, Vista, Windows 7, Windows server 2003, Windows server 2008.

        Minimalni preduvjeti za kvalitetno funkcioniranje Luceed programskog paketa je:

        • Računala:
            • 2 GHz, 512 MB RAM
            • Windows XP operativni sustav
            • Printeri - matrični, termalni, paralelni, serijski, mrežni, usb

        • Serveri i OS
            • Dual Core 2 GHz, 2 GB RAM - ovisno o broju klijenata
            • Operativni sustav Linux, Windows