LUCEED

Luceed pruža potpuno integrirana poslovna rješenja za tvrtke različitih djelatnosti i veličine.

OPŠIRNIJE

PODRŠKA

100% uz vas

TOMSOFT

Mi imamo rješenja za probleme koje vi još ne vidite!

Kada kažemo da se kod nas puno nauči, to nije zato što sjedimo u učionici svi skupa i držimo predavanja (dobro, radimo i to kroz interne edukacije).

Pravi izvor iskustva i time znanja je svaka nova implementacija kod korisnika koji ima različitu djelatnost od prethodnog, ili sličnu ali ima skroz druge procese… Onda se dogodi obrada procesa proizvodnje knjiga, od radnih naloga do knjigovodstvenog praćenja troškova po projektu, a nedugo nakon toga zabavni park sa x lokala, narukvicama, ulaznicama… Slijede projekti u susjednim državama…

Puno? Previše?

Nije, samo treba vidjeti koji dio nekome najbolje “leži” i onda se u tom pravcu osoba profilira u odgovarajuću poziciju, te dalje napreduje ovisno o pokazanim sposobnostima i afinitetu. Netko će se “naći” u robnim procesima, paletnim skladištima i integraciji s dostavnim službama, netko u nabavi i optimizaciji distribucije robe, a netko pak u izazovima računovodstvenog praćenja i izvještavanja. Dokumentaciju također netko treba napisati, dok će netko uživati u držanju edukacija i “direktnom” kontaktu s klijentima.

A programeri?

Posebna priča… direktor bi rekao “treba samo logički razmišljati i voljeti programiranje, rješavanje problema!”. Tehnologija nije bitna, ako u ovom trenutku ne koristimo neke alate koje biste voljeli da koristimo, nitko ne kaže da nećemo ubuduće?! Možda prihvatimo baš vaš prijedlog kao i to da vam je možda draže raditi „remote“ nego sjediti cijeli dan u uredu.

Želimo Vam omogućiti da pokažete ono najbolje od sebe, da budete bolji
i od onoga što se usudili poželjeti.
Mi znamo da vi to možete - pomoći ćemo Vam.

A sada, ako vas nismo preplašili...

...da ne dužimo previše, vrlo jednostavno ćete odlučiti da li želite raditi kod nas ili možda ipak nismo za vas. Pogledajte sljedećih 12 pojmova, slobodno označite one koje vidite kao prednost ili poželjnu osobinu vašeg budućeg posla, možda vam pomogne kod vaše odluke.


Jer kod nas je:

Zanimljivo
Stimulativno
Timski
Ugodno
Dinamično
Sigurno
Organizirano
Zabavno
Fleksibilno
Novo
Izazovno
Drugačije
Još samo 6 odabranih pojmova do prijave na Vaše radno mjesto iz snova! :)

Prijavite se na neki od otvorenih natječaja koje možete pronaći u nastavku ili ako se niste pronašli u njima, a mislite da imate vještine koje bi nam mogle biti zanimljive prijavite se putem kontakt forme.
Testiranje i nije tako strašno, a možda će biti prvi korak ka radnom mjestu koje priželjkujete!

Otvoreni natječaji

Specijalist za podršku računovodstvu i obračunu plaća (m/ž)

Radite ili ste radili u računovodstvu kao backoffice, u knjigovodstvenom servisu ili u reviziji? Želite napredak, nove izazove, fleksibilno radno vrijeme?

Uvjeti:

- odlično poznavanje procesa računovodstva, pdv-a i plaća
- razumjevanje i strpljenje u rješavanju upita korisnika
- minimalno 3 godine aktivnog rada na sličnim poslovima (računovodstvo ili podrška za računovodstvo)
- vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač)
- poželjno je poznavanje robnih i HR procesa te korištenje engleskog jezika.
Vaša odgovornost bi se sastojala u samostalnosti i proaktivnosti tijekom rješavanja prijavljenih problema. Korisnicima trebate pružiti sve potrebne informacije i njihove upite rješavati u najkraćem mogućem roku.

Očekivane osobne karakteristike:

Razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine
Analitičnost, temeljitost i točnost u izvršavanju zadataka
Pozitivan pristup i timski rad
Organiziranost i sistematičnost
Spremnost na edukaciju i usavršavanje

PRIJAVI SE

OPŠIRNIJE

Specijalist za testiranje aplikacija (m/ž)

Pridružite se kvalitetnom develop timu i sudjelujte u zanimljivim procesima kao tester poslovnih, mobilnih i web aplikacija!

Uvjeti:

- procesna znanja s područja testiranja sw-a
- minimalno 2 godina iskustva na istim ili sličnim poslovima


Poželjno je:

- poznavanje procesa maloprodaje, veleprodaje, skladišta, računovodstva, pdv-a i plaća

- vrlo dobro znanje o windowsima, što znači samostalno podešavanje printera, task schedulera, dodatne opreme (barcode scanneri, label printeri, čitači kartica,...). znanje izrade automatskih testova

Ova pozicija uključuje:

testiranje svih taskova koji zahtjevaju provjeru testnog tima rad po principu CNP (As Close as Necessary to Perfect) i ne prihvaćanje principa BGE (Barely Good Enough)

Očekivane osobne karakteristike:

Analitičnost, temeljitost i točnost u izvršavanju zadataka
Pozitivan pristup i timski rad
Organiziranost i sistematičnost
Spremnost na edukaciju i usavršavanje

PRIJAVI SE

OPŠIRNIJE

Iskustva naših zaposlenika

Nataša Šuša

Implementacija poslovnih rješenja

Nakon višegodišnjeg iskustva u financijama i računovodstvu, od malih tvrtki do korporacije, pružila mi se prilika opet biti dio tima “obiteljske” tvrtke. S obzirom na dosadašnje iskustvo to mi se čini velikom prednošću, jer se u ovakvom okružju više cijeni rad i trud pojedinca. Uz prijateljsku atmosferu i stručni tim koji me okružuje, svakodnevno rješavam sve nove izazove s kojima se susrećem.

Na poziciji konzultanta u odjelu za implementaciju poslovnih rješenja svakodnevno nadograđujem svoje postojeće znanje, teoriju pretvaram u praksu, a također predlažem nova rješenja za unaprjeđenje cijelog sustava.

Osim toga, našla sam se u situaciji da kroz edukaciju korisnika prenosim svoja znanja drugima, a što je ljepše nego i kad kroz druge ljude vidiš rezultat svoga rada. Osim velike osobne zadovoljštine, to je naravno i motivacija za dalje, posebno zbog toga što je moje zalaganje prepoznato i od strane poslodavca.

Andrej Ugarković

Prodajni asistent

Nakon gotovo 5 godina rada u vodećem telekomu odlučio sam promijeniti radno mjesto i okušati se na poziciji prodaje u nešto manjoj firmi i želim to iskusvo podijeliti s vama. Iako sam na prethodnom radnom mjestu promijenio nekoliko pozicija, od službe za privatne korisnike do asistena u prodaji srednjim poslovnim korisnicima, kao zaposlenik nisam bio zadovoljan jer većinu radnog vremena imaš osjećaj kao da nitko ne mari za tebe, a kolege se izmjenjuju gotovo na dnevnoj bazi. Dolaskom u Tomsoft na mjesto prodaje kao da sam doživio nekakvo olakšanje i dobio jednu dozu sigurnosti. Ovdje svakodnevno imam kontakt s većinom kolega i sve se rješava gotovo trenutno na zadovoljstvo korisnika. Ovdje nema 5 ili više nadređenih osoba gdje odgovore moraš čekati i po nekoliko dana dok se netko odluči može li to tako ili ne može, jednostavno obaviš jedan poziv i radiš dalje, korisnik dobije uslugu koju želi u rekordnom roku i svi su zadovoljni.

Nakon što sam došao ovdje svi od kolega su od prvog dana maksimalno ljubazni, te su u svakom trenutku bili otvoreni za pomoć. Niti dan danas se ništa nije promijenilo, ne stvaraju se grupe kao u većoj korporaciji, nego te svi gledaju jednako bez obzira što si novi. Moram priznati da sam izrazito zadovoljan ovim radnim mjestom te ga ne bih mijenjao svojom voljom. Jedna od rijetkih tvrtki u današnje vrijeme gdje se osjećaš zadovoljnim na svojem radnom mjestu, te gdje ne trebaš brinuti hoće li ti poslodavac isplatiti plaću ili ne, gdje ne trebaš brinuti hoće li ti sutra reći da si višak kao što sam brinuo ranije.

Petar Godinić

Sistem administrator

U Tomsoft-u sam nešto više od godinu dana i imam samo pozitivna iskustva. Radim u tehničkoj podršci i posao je sve samo ne monoton i dosadan. Svaki dan se susrećem sa novim zadacima i izazovima, a samim tim i naučim nešto. Ako zapnem uvijek se mogu obratiti mentoru ili starijim kolegama, koji imaju veliko iskustvo i znanje. Osim HW-om, dosta se bavim i virtualnim serverima, tako da sam puno naučio i napredovao u administratorskom području.

Ekipa u firmi je super. Često imamo organizirana druženja, što je meni osobno odlično jer druženje nije u skroz poslovnom okruženju.
Sve u svemu ja sam zadovoljan svojim poslom u Tomsoft-u.

Tomislav Paulić

Voditelj IT odjela

Tomsoft-u sam se pridružio 2000. godine, počevši kao sistem administrator. Uslijedile su godine učenja, usavršavanja i sazrijevanja, a trud je prepoznat od strane rukovoditelja pa sam unaprijeđen u voditelja IT odjela.

Koliko je firma napredovala govori i činjenica da nas je u početku bilo svega četvero zaposlenih, dok danas brojimo 26 zaposlenih i nekoliko studenata. Radna atmosfera je motivirajuća i aktivna, svaki dan se usvajaju nove tehnologije i usavršavaju znanja i vještine. Tijekom godina često sam bio mentor novim djelatnicima i studentima, pri čemu sam uvijek nastojao svoja znanja prenijeti kvalitetno kako bi se novi članovi tima što bolje profilirali.

Naš primarni zadatak je pružanje usluge tehničke podrške korisnicima, a njihovo zadovoljstvo nam je dodatna motivacija. Kako u zadnje vrijeme sve više korisnika prelazi na Cloud sistem poslovanja, sve veći obim posla u tom segmentu traži i nove stručnjake.